Optie24 Broker Recensie

Optie24 is een serieuze speler op Nederlandse binaire optie markt

Optie24 is sinds 2012 actief als broker en richt zich uitsluitend op de Nederlandse markt. Het bedrijf is marktleider in deze twee landen sinds de lancering van het platform.

optie24

Het platform en de website va de broker zijn volledig in het Nederlands en richten zich niet op andere landen. De broker is gevestigd in Nederland en ondersteund hun klanten met een 100% Nederlands team.

Klanten kunnen de klantenservice op werkdagen bellen via een lokaal telefoonnummer, en e-mails worden binnen een uur beantwoord, zelfs ‘s avonds en in het weekend.

Het platform is volledig ingericht om het handelen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Omdat Optie24 een bedrijf is dat zich richt op handelaren/investeerders in plaats van ‘gokkers’, vind je weinig afleiding op de website die je kunnen verleiden om iets anders te doen dan handelen. De site biedt grote grafieken, signalen en indicaties, die handelaren de mogelijkheid geven goede beslissingen te nemen zonder te worden afgeleid.

Optie24 heeft een simpel bonussysteem, waarbij ze 100% bonus geven op de eerste storting. Het accepteren van een bonus heeft geen effect op de mogelijkheid om de eerste storting en winst op te nemen.

De bonus is niet alleen voor de grote accounts – Optie24 geeft de bonus ook op stortingen van €50 (tot maximaal €5.000).

Optie24 heeft een gratis binaire opties demo account waar je geen geld op hoeft te storten en dat je kunt gebruiken zo lang als je maar wilt. Je krijgt €50.000 demo geld. Als je een demo account of handelsaccount opent, krijg je ook toegang tot een zeer geavanceerd Binair Dashboard, dat signalen, tips, strategieën en nog veel meer hulp biedt. Op de website van Optie24 vindt je E-books en video’s om je op weg te helpen.

Met een minimale storting van slechts €50 zijn ze vrij uniek in de branche. De minimale inleg van €5 maakt deze broker de perfecte keuze als je net begint met de handel in binaire opties en je in het begin niet teveel geld op het spel wilt zetten.

Het bedrijf is sinds 2015 geregistreerd met de Nederlandse financiële autoriteiten, wat handelaren bescherming geeft voor hun rekening tot €20.000. Omdat het bedrijf een gereguleerd investeringsbedrijf is, moeten ze strikte Europese richtlijnen volgen. Het gebruik van real time quotes van Thompson Reuters geeft handelaren het vertrouwen dat ze met Optie24 een account openen bij een betrouwbare broker.

Stortingen en opnames

Minimale storting slechts €50

Minimale opname €20 – Optie24 doet dagelijks betalingen, dus je hebt je winst binnen 24 uur op je bankrekening!

De 100% bonus op de eerste storting moet 15 keer worden verhandeld voor je deze kunt opnemen.

Handelsplatform Optie24

Het handelsplatform is zeer geavanceerd en anders dan die van andere brokers. Omdat Optie24 een onafhankelijk investeringsbedrijf is (en geen white label bedrijf), hebben ze hun eigen platform gebouwd, speciaal voor de Nederlandse markt. De grafieken zijn schaalbaar voor verschillende tijdsvakken en kunnen worden omgezet naar staafdiagrammen.

Grote grafieken en geïntegreerde signalen maken dit tot een unieke ervaring voor alle handelaren.

Klantenservice

De ondersteuning is 100% Nederlands en kan worden bereikt via telefoon, chat, e-mail en Skype. Ze zijn 7 dagen per wek bereikbaar, en ook ‘s avonds worden e-mails binnen 1 uur beantwoord (telefonische ondersteuning tot 19:00 uur).

Conclusie

Als Nederlands bedrijf met een AFM registratie is Optie24 verreweg de beste keuze voor Nederlandse handelaren. De lokale, Nederlandse ondersteuning en zeer lage minimale storting maken hen een unieke broker voor nieuwe en ervaren handelaren. Ervaringen Optie24 zijn veelal positief en het bedrijf werkt hard aan de toekomst.

De nummer 1 broker in Nederland is Optie24. Dit hebben ze de laatste jaren bewezen, en ze blijven hun diensten verbeteren om deze positie te behouden.

Proteïne Speelt Een Belangrijk Rol In Het Lichaam

Wat zijn eiwitten en wat doen ze?

proteinerijke-productenEiwitten, ook wel proteïne genaamd, zijn grote complexe moleculen die een belangrijke rol spelen in het lichaam. Zij doen het meeste werk in de cellen en zijn nodig voor de structuur, werking en regulatie van het lichaamsweefsel en de organen.

Eiwitten zijn opgebouwd uit honderden of duizenden kleinere eenheden, aminozuren genoemd, die aan elkaar bevestigd zijn in lange kettingen. Er zijn 20 verschillende aminozuren die gecombineerd kunnen worden tot een eiwit. De volgorde van aminozuren bepaalt elke unieke 3-dimensionale structuur en specifieke functie van het eiwit.

Eiwitten kunnen beschreven worden met betrekking tot hun functie in het lichaam, op alfabetische volgorde:

Voorbeelden van de functie van eiwitten
Functie Beschrijving Voorbeeld
Antilichaam Antilichamen binden zich aan bepaalde deeltjes die van buiten het lichaam komen, zoals virussen en bacteriën, om het lichaam te beschermen. Immunoglobuline G (IgG)
Enzym Enzymen voeren bijna alle duizenden chemische reacties uit die plaatsvinden in de cellen. Ook helpen ze met het formeren van nieuwe moleculen door de informatie uit het DNA te lezen Fenylalaninehydroxylase
Receptor Receptor eiwitten, zoals sommige soorten hormonen, zenden signalen uit om biologische processen tussen verschillende cellen, weefsels en organen te coördineren. Groeihormonen
Structuur Deze eiwitten bieden structuur en steun voor de cellen. Op grotere schaal zorgen ze ervoor dat het lichaam kan bewegen. Actine
Transport/opslag Deze eiwitten verbinden en dragen atomen en kleine moleculen in de cellen en door het lichaam. Ferritine

Ga op zoek naar makkelijke eiwitrijke recepten en zorg dat je genoeg proteïne binnen krijgt per dag.

Het Kiezen van Gezonde Vetten

Goede Vetten, Slechte Vetten en de Kracht van Omega-3

goede-vettenVoedingsdeskundigen en dokters prediken al jaren dat een eetpatroon dat weinig vet bevat de sleutel is tot afvallen, het op peil houden van het cholesterol en het voorkomen van gezondheidsproblemen. Maar belangrijker nog dan de hoeveelheid, is het soort vetten dat je eet. Slechte vetten verhogen het cholesterol en het risico op bepaalde ziektes, terwijl goede vetten je hart beschermen en je algemene gezondheid bevorderen. Feitelijk is het zo dat goede vetten – zoals omega-3 vetten – essentieel zijn voor je fysieke- en mentale gezondheid.

Verduidelijking van dieetvetten

Een rondje door de supermarkt zal onze obsessie met minder vet eten bevestigen. We worden gebombardeerd met zogenaamd gezonde opties: gebakken aardappelchips, vetvrij ijs, snoepjes met minder vet, koekjes en cakejes. Maar terwijl de ‘minder vet opties’ geëxplodeerd zijn geldt hetzelfde voor het aantal gevallen van obesitas. Het is duidelijk dat eten met minder vet en diëten hun beloftes wat betreft gezondheid en afvallen niet hebben waargemaakt.

Ondanks wat je misschien verteld is, is vet niet altijd de boosdoener in de strijd voor een slanke taille. Slechte vetten, zoals transvetten en verzadigde vetten zijn schuldig aan de ongezonde dingen waar alle vetten voor aangezien worden – aankomen, verstopte vaten enzovoorts. Maar goede vetten zoals enkelvoudig onverzadigde vetten, meervoudig onverzadigde vetten en omega-3 hebben het tegenovergestelde effect. In feite spelen gezonde vetten een grote rol in het in balans houden van je stemming, mentale fitheid, het bestrijden van vermoeidheid en zelfs het op peil houden van je gewicht.

De oplossing is niet het vermijden van vet – het is leren gezonde keuzes te maken en slechte vetten te vervangen door goede die de gezondheid en het welzijn verbeteren.

Mythen en feiten over vetten

Mythe: Alle vetten zijn hetzelfde – en even slecht voor je.

Feit: Transvet en verzadigd vet is slecht voor je omdat het je cholesterol en de kans op hart- en vaatziekten verhoogt. Maar enkelvoudig onverzadigd vet en meervoudig onverzadigd vet zijn goed voor je, ze verlagen je cholesterol en de kans op hart- en vaatziekten.

Mythe: Het is het belangrijkste om de hoeveelheid vet die je eet te verlagen.

Feit: De combinatie van vetten die je eet zijn van grotere invloed dan de totale hoeveelheid vetten in je eetpatroon als het gaat om je cholesterol en gezondheid. Het gaat erom meer goede en minder slechte vetten te eten.

Mythe: Vetvrij staat voor gezond.

Feit: Wanneer er “vetvrij” op de verpakking staat, betekent dit niet dat je zoveel kunt eten als je wil zonder dat het consequenties heeft voor je taille. Veel vetvrije producten bevatten veel suiker, geraffineerde koolhydraten en calorieën.

Mythe: Het eten van weinig vet is de sleutel tot afvallen.

Feit: Het aantal mensen met obesitas in Amerika is in de afgelopen 20 jaar verdubbeld, wat samenvalt met de vetvrije revolutie. Het verminderen van calorieën is de sleutel tot afvallen en omdat vetten vullen, kunnen ze overeten verminderen.

Mythe: Al het lichaamsvet is hetzelfde.

Feit: Het maakt uit waar je vet opslaat. Het gezondheidsrisico is groter als je vet opslaat rond je buik, in tegenstelling tot je heupen en dijen. Een groot deel van het buikvet wordt diep onder de huid opgeslagen waar het de buikorganen en lever omringt en gelinkt is aan insulineresistentie en diabetes.

Soorten dieetvet: Goede vetten versus slechte vetten

Om goede en slechte vetten te kunnen onderscheiden is het van belang om de namen en meer informatie te weten. Er zijn vier hoofdtypes als het gaat om vetten:

  • Enkelvoudig onverzadigde vetten (goede vetten)
  • Meervoudig onverzadigde vetten (goede vetten)
  • Transvetten (slechte vetten)
  • Verzadigde vetten (slechte vetten)

Enkelvoudig onverzadigde vetten en meervoudig onverzadigde vetten staan bekend als “goede vetten” omdat ze goed zijn voor je hart, cholesterol en je algemene gezondheid.

Goede Vetten
Enkelvoudig onverzadigd vet Meervoudig onverzadigd vet
·       Olijfolie·       Canolaolie·       Zonnebloemolie

·       Pindaolie

·       Sesamolie

·       Avocado’s

·       Olijven

·       Noten (amandelen, pinda’s, macadamianoten, hazelnoten, pecannoten, cashewnoten)

·       Pindakaas

·       Sojaolie·       Maïsolie·       Saffloerolie

·       Walnoten

·       Sesamzaad, zonnebloem- en pompoenpitten

·       Lijnzaad

·       Vette vis (zalm, tonijn, makreel, haring, forel, sardientjes)

·       Sojamelk

·       Tofu

Verzadigde vetten en transvetten staan bekend als de “slechte vetten” omdat ze het risico op ziekten en het cholesterol verhogen.

Verzadigde vetten en transvetten hebben een vaste vorm bij kamertemperatuur (denk aan boter of margarine), terwijl enkelvoudig- en meervoudig verzadigd vet vloeibaar zijn (denk aan olijf- en maïsolie).

Slechte Vetten
Verzadigd vet Transvet
·       Het vette deel van het vlees (rund, lam, varken)·       Kip met vel·       Volle melkproducten (melk en room)

·       Boter

·       Kaas

·       IJs

·       Palm- en kokosolie

·       Reuzel

·      Commercieel geproduceerde gebakjes, koekjes, donuts, muffins, cakes, pizzadeeg·

·      Verpakte snacks (crackers, magnetronpopcorn, chips)

·       Margarine (in vaste vorm)

·       Plantaardige olie

·       Gefrituurd eten (friet, gefrituurde kip, kipnuggets, gepaneerde vis)

·       Chocoladerepen

 

Goede- En Slechte Koolhydraten

De juiste soort koolhydraten kunnen een impuls geven aan je gezondheid!

Wat is het verschil tussen een sandwich gemaakt van wit brood en een van 100% volkorenbrood?

Of het verschil tussen friet en een kleine salade van spinazie, tomaten, wortels en kidneybonen?

Al het hierboven genoemde voedsel bestaat uit koolhydraten. Maar de tweede optie in beide vragen bevat goede koolhydraten (hele granen en groente).

goede-koolhydratenKoolhydraten: Goed of Slecht?

In de afgelopen vijf jaar heeft de reputatie van koolhydraten erg geschommeld. In dieetrages worden koolhydraten als boosdoener gezien. En sommige koolhydraten zijn ook gepromoot als een gezonde voedselbron die geassocieerd wordt met een lagere kans op chronische ziekten. Dus wat is het? Zijn koolhydraten goed of slecht? Het korte antwoord hierop is dat het allebei waar is.

Gelukkig is het gemakkelijk om het goede van het slechte te scheiden.

  • We kunnen de vruchten plukken van goede koolhydraten door vezelrijke koolhydraten te kiezen. Deze koolhydraten die we langzaam opnemen, vermijden pieken in de bloedsuikerspiegel. Voorbeelden: volkorenproducten, groente, fruit en bonen.
  • We kunnen het gezondheidsrisico van slechte koolhydraten minimaliseren door minder geraffineerde en bewerkte koolhydraten zonder voedzame vezels te eten. Voorbeelden: wit brood en witte rijst.

Waarom koolhydraten belangrijk zijn

In September 2002, adviseerde het National Academies Institute of Medicine dat mensen erop moeten letten meer goede vezelrijke koolhydraten te integreren in hun voedingspatroon.  De volgende uitspraken zijn gebaseerd op informatie uit het verslag:

  • Om aan de dagelijkse voedingsbehoefte van het lichaam te voldoen terwijl je het risico op chronische ziekten minimaliseert, zouden volwassen 45% tot 65% van hun calorieën uit koolhydraten moeten halen, 20% tot 35% uit vetten en 10% tot 35% uit eiwitten.
  • Er is maar een manier om vezels binnen te krijgen – plantaardig voedsel eten. Planten zoals fruit en groente zijn kwalitatief goede koolhydraten vol vezels. Uit onderzoeken blijkt dat het risico op hart- en vaatziekten verhoogd wordt bij diëten met weinig vezels. Er is ook enig bewijs dat vezels in je eetpatroon kunnen helpen darmkanker te voorkomen en ervoor kunnen zorgen dat je op gewicht blijft.